قیمت شیشه بلو کنترل
نوشته شده توسط : nader

عدسی عینک بلوکنترل

 

نور آبی دلیل اصلی استفاده از لنزهای نور بلوک کننده و مسدود کننده نور است

نور آبی در نور خورشید و نور ساطع شده از دستگاه های الکتریکی و دیجیتال یافت می شود. بنابراین می توان گفت که نور آبی چه در هوای آزاد و چه در امنیت خانه سلامت چشم شما را تهدید می کند.

 

لنزهای بلوکات - تفاوت بین عینک های بلوکات و بلوکات

به خصوص که از تلفن های همراه، ابزارهای دیجیتال و اینترنت اشیا برای مدت زمان طولانی استفاده می شود، این تهدید بیشتر می شود. این نور دارای طول موج کوتاه و انرژی بالایی است. نور آبی در جلوی شبکیه جمع می شود و به تدریج وارد شبکیه می شود.

 

در این موارد استفاده از عینک آفتابی ضروری است

به این ترتیب چشم ها تحت فشار مضاعف قرار خواهند گرفت. اگر چشم ها به طور مرتب در معرض تابش نور آبی قرار بگیرند، عدسی عینک بلوکنترل عوارضی مانند آب مروارید، سندرم چشم خشک و دژنراسیون ماکولا ممکن است رخ دهد. لنزهای Blackout و لنزهای کنترل خاموشی لنزهایی هستند که از رسیدن نور به چشم شما جلوگیری می کنند.

 

تفاوت بین عینک Blockat و Blockcontrol

لنز کنترل بلوک

دارای فیلتر نور آبی، دارای روکش شفاف بر روی هر دو سطح عدسی است که از انعکاس نور و انعکاس آن به چشم جلوگیری می کند، این لنزها اجازه نمی دهند طول موج (380 تا 450 نانومتر) وارد چشم شود و در عین حال زمان، نور آبی با طول موج (450 تا 500 نانومتر) لازم برای سلامتی را به چشم ها هدایت می کند.لنز بلوک

بین 93 تا 97 درصد از رسیدن طیف های مختلف نور آبی به چشم جلوگیری می کند و در نتیجه ریتم شبانه روزی بدن را مختل می کند.در بافت عدسی مواد بازدارنده ای وجود دارد.این لنزها دارای UV 420 هستند.

 

 

 

تفاوت در کاربرد عینک Blockat و Blockcontrol

برنامه های کاربردی لنز را مسدود کنید

عدسی عینک بلوکنترل لنزهای بلوک از تحریک، قرمزی و خستگی چشم جلوگیری می کنند و در نتیجه از سردرد کاربران جلوگیری می کنند. این نوع لنز باعث کاهش درخشندگی و افزایش کنتراست می شود. لنزهای بلوکات بینایی را بهبود می بخشد و چشمان شما را سالم نگه می دارد





:: برچسب‌ها: قیمت شیشه بلو کنترل , شیشه بلو کنترل , عدسی هویا بلوکنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: